NL
FR

Gisteravond was Jesse De Bremaeker te gast op Sportcafé om uit te leggen wat onze kansen zijn op de EC finale van volgende week zaterdag. Bekijk hiervoor volgend verslag.

Boeckenberg won afgelopen weekend op indrukwekkende wijze van concurrent Scaldis. Boeckenberg staat nu 6 punten voor op alle concurrentie, weliswaar met 1 wedstrijd meer gespeeld.

Het werd 16-32 in het kolkende Kwik Indoor. Scaldis kwam aanvankelijk niet onder de verdedigende druk uit van Boeckenberg met een 5-15 ruststand tot gevolg. Wat vooral indrukwekkend was, was het scorend overwicht van de Boeckenberg dames (15 van de 32 goals). Coach Detlef werkt hier samen met de groep al een tijdje aan en dat werp nu zijn vruchten af.

Alle 8 de spelers kwamen te scoren; het gevaar kwam van alle kanten. Het was mooi om zien.

Boeckenberg is er klaar voor. De groep zakt woensdag af naar Dordrecht. Op donderdag en vrijdag staan de voorrondes geprogrammeerd. Zaterdag is de finale, zeer waarschijnlijk tegen de Nederlands kampioen en competitieleider PKC.

U kunt hem hier downloaden.

U leest oa een bijdrage over Vero Biot en An Van Den Eede.

Het ATV verslag van de wedstrijd Boeckenberg - Voorwaarts kunt u onderstaand bekijken.

Ook Sportbeat bracht verslag uit. Hun verslag kan je binnenkort bekijken op de website http://www.ivr-media.com. Het interview met Detlef kunt u alvast bekijken.

Ook het beeldverslag kan hier worden bekeken.

<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/nxfINA20Qzg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Via de website www.ivr-mredia.com is volgend beeldverslag te bekijken.

Bekijk ook onderstaand artikel in Gazet van Antwerpen.

Afgelopen zondag was er veel belangstelling in het Sportcenter voor de wedstrijd tegen Borgerhout. Deze wedstrijd werd aangekondigd als eerste topwedstrijd voor onze panters.

Er waren ca 500 toeschouwers afgezakt naar Deurne. Korfbalclub Loenhout was met een grote delegatie op uitnodiging aanwezig alsook meer dan 30 business partners die voor het eerst kennis maakten met korfbal tijdens het Boeckenberg Business Event.

Een ook de jongste Boeckenberg jeugd was in grote getale aanwezig. Onze kleine korfballertjes namen plaats op een afzonderlijke tribune. Zie liepen mee op in het donker en verzorgden tijdens de pauze een leuke show.

Boeckenberg maakte vanaf het begin het verschil en Borgerhout had het moeilijk om in de wedstrijd te komen. In de 2de helft lukte het hen wel doch het verschil bleef groot. Onderstaand kunt u de goals herbekijken.

Gisteren was ATV te gast op Linkeroever. Zij waren getuige van een wedstrijd waarin Boeckenberg kon imponeren.

Velen hebben dit verslag reeds kunnen bekijken doch wij hebben gemerkte dat het TV verslag niet meer online staat. Wellicht werd het te vroeg vrijgegegen. Intussen is het verslag uitgezonden in Sport op Zondag.

Hierbij de reportage van Sportcafé van gisteravond.

Boeckenberg was vertegenwoordigd door de voltallige junioren en diverse andere aanhangers. Hierbij het verslag.

Maandag 18 november worden wij verwacht op het ATV Sportcafé. Wij ontvingen hiervoor volgende uitnodiging :

"Wij komen met ATV zaterdag een sfeerverslagje maken van de Beker van Antwerpen (junioren). Wij zijn er tegen 15u en blijven tot en met de finale. Bijkomende vraag is of jullie met zoveel mogelijk volk maandag naar de opnames kunnen komen van het ATV Sportcafé. Dit nieuwe programma van ATV wordt opgenomen met live-publiek en dat in onze studio's aan de Rijnkaai in Antwerpen. We verwelkomen jullie graag tegen 18u30 om dan tegen 19u met de opnames te starten. Tegen 19u30 zijn we klaar. Bedoeling is om in het programma ook een babbel te doen met de voorzitter als inleiding op de reportage."

Het zou bijzonder leuk zijn als we met een ruime afvaardiging panteraanhangers kunnen aanwezig zijn. Om een indruk te hebben hoe groot onze delegatie is, verwachten wij graag een seintje op ATV@boeckenberg-korfbal.be.

Zowel ATV als Sportbeat waren met een cameraploeg aanwezig op het Boeckenberg Sportcenter. Enkele reactie zijn reeds te bekijken via onderstaande links. Een meer uitgebreid versklag volgt dinsdag op Sportbeat op Sport10 (20u00).

Op ATV zat het redelijke uitgebreid korfbalverslag in Scoren op Zondag op minuut 7:40.

Ook Korfa maakte een verslag van de Supercup. U kunt deze bekijken via deze link.

M T W T F S S
Trooper

Koop Online via Trooper

Sporting A