NL
FR

We vernamen het spijtige overlijden van Ludo Janssens, levenspartner van Janien Venesoen.  Dit heengaan kwam ondanks een langere opname en verzorging in het ziekenhuis toch nog plots, onverwacht.  Was Ludo Janssens niet zo bekend op Boeckenberg, Janien daarentegen maakte deel uit van onze kampioenenploeg van de jaren ’60.  Zij is nog altijd regelmatig aanwezig bij de wedstrijden van onze fanions.  We wensen haar en haar familie, vrienden en kennissen veel sterkte.

Het afscheid heeft plaats in het Crematorium te Antwerpen op vr 4/12 as., aula Aster om 11u30, samenkomst om 11u15.

Met diepe droefheid vernamen wij het overlijden van Karin Bulens. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe.

Karin was de echtgenote van Rik Cordon, mama van Sarah en Ilja Cordon en oma van Lou Van Oevelen en hard werkend AKC-lid. We wensen Rik, Sarah, Ilja, Lou, Glenn, Anke, Ebe en Thore, de hele familie en vrienden sterkte in het verlies van hun moeder, schoonmoeder, grootmoeder. We herdenken Karin vooral als een stille sterke kracht, trots op haar kinderen en kleinkinderen, helpend en supporterend.

Op vraag van de familie, vindt de uitvaart plaats in intieme kring.

Op zaterdag 16 juli is baby Mia geboren, dochtertje van Sanne Peelmans en Thomas Thijs.

Mama, dochter en papa stellen het goed en zijn reeds thuis.

Proficiat aan de jonge ouders Sanne en Thomas, groutouders Nicole en Paul en Goedele en Jean-Marc, de hele familie en peters Tommy de Haan en Jordan de Vogelaere!

Wij vernamen onlangs het overlijden van de heer Jos De Bremaeker, gewaardeerd familielid van enkele Boeckenberg-leden. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe.

Jos was de echtgenoot van Marie-Claire Lahaye en vader en schoonvader van Eric De Bremaeker en Sonja De Beukelaer. We wensen Eric, Sonja, Lenke, Jesse, Yves, Tiffany, Seth, Sam, Sienna, Leon, de hele familie en vrienden sterkte in het verlies van hun vader, schoonvader, grootvader en overgrootvader.

Wij vernamen onlangs het overlijden van de heer Freddy Tondeleir, gewezen lid van Boeckenberg. Wij wensen de familie en vrienden veel sterkte toe.

Beste Panters,

We ontvingen het trieste nieuws dat Rik Wauters overleden is op dinsdag 4 mei 2021.
Via deze weg willen wij Linda, Elke, Jens en de ganse familie veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden.

Dinsdag 16 maart is Leon De Bremaeker geboren. Zoontje van Jesse en Tiffany en broertje van Sienna.

Welkom kleine Panter.

Op 8 februari is Elise Florus geboren, dochtertje van Jasmien Dreesen en Dave Florus.

Wij willen langs deze weg Jasmine en Dave feliciteren, hopelijk kunnen we Elise snel op onze vereniging begroeten.

Proficiat !!!

Afgelopen zondag vernam ik het jammere heengaan van Adrienne Vanderheyden, een naam die eerder gebruikt werd dan haar meisjesnaam, bij de oudere leden gekend als “Jenneke”.

Toegetreden tot Boeckenberg in 1944, waarschijnlijk in de voetsporen van haar latere echtgenoot Jef, stond ze 10 jaren later als een van de 9 oprichters mee aan de wieg van de VZW Boeckenberg.  Het duurde nog enkele jaren voor ik haar en haar korfballende zonen Paul en Tony leerde kennen.  Haar sportieve carrière, in oa. de fanions met ploeggenoten Fred Vermeulen, Ferdi De Beukelaer, Jef De Bruyn, Alex Laureyssens, klein Els en groot Els en haar man, zat er toen al op, maar ze bleef wel actief in de clubwerking in een ondersteunde rol, in de jeugdcommissie.  Bescheiden van aard, zelfs als echtgenote van een van de belangrijkere voorzitters van de club, droeg ze een onopvallend, doch dikwijls zeer belangrijke steentje bij, met een bemoedigend woord, een schouderklopje, het invullen van administratieve taken en zo veel meer.  Zij borduurde in de beginperiode de ondertussen reeds lang verdwenen “schildjes”.  In 2002 werd Adrienne, toen reeds Lid van Verdienste, samen met de andere oprichters in de bloemetjes gezet ter herkenning van haar werk in de club.  Velen zullen haar herinneren als de minzaam glimlachende dame aan haar vaste tafeltje bij de kachel met haar vriendinnen zoals Els, Irène’tje en Jetje in het clubhuis in Boekenbergpark.

Op vrijdag 22 januari had in beperkte familiale kring de uitvaart plaats.
We betuigen ons oprechte medeleven aan haar kinderen Paul en Tony, haar kleinkinderen, familie en vrienden.

Enkele beelden uit de 'tijd van toen' onder lees meer

Op dinsdag 22 december is baby Stella geboren.

Dochtertje van Karen Van Camp en Jari Hardies.

Moeder en dochter stellen het goed.

Proficiat Karen en Jari en veel geluk met jullie dochter.

March 2024
M T W T F S S
Trooper

Koop Online via Trooper