Afgelopen zondag was er veel belangstelling in het Sportcenter voor de wedstrijd tegen Borgerhout. Deze wedstrijd werd aangekondigd als eerste topwedstrijd voor onze panters.

Er waren ca 500 toeschouwers afgezakt naar Deurne. Korfbalclub Loenhout was met een grote delegatie op uitnodiging aanwezig alsook meer dan 30 business partners die voor het eerst kennis maakten met korfbal tijdens het Boeckenberg Business Event.

Een ook de jongste Boeckenberg jeugd was in grote getale aanwezig. Onze kleine korfballertjes namen plaats op een afzonderlijke tribune. Zie liepen mee op in het donker en verzorgden tijdens de pauze een leuke show.

Boeckenberg maakte vanaf het begin het verschil en Borgerhout had het moeilijk om in de wedstrijd te komen. In de 2de helft lukte het hen wel doch het verschil bleef groot. Onderstaand kunt u de goals herbekijken.