Aanstaande zondag speelt Boeckenberg tegen zaalkampioen Scaldis met de Korfballer en de Korfbalster van het jaar, broer en zus David en Patty Peeters, in hun rangen.

Scaldis verloor onlangs nog de Europacupfinale van de Nederlandse competitieleider Top/Sassenheim. In het klassement van de TopKorfbal League staat Scaldis er niet zo goed voor. Als Boeckenberg zondag wint is Scaldis zo goed als zeker uitgeschakeld voor de kruisfinales. Zij staan momenteel op 2 punten van de 4de in het klassement (AKC en Voorwaarts).

Wij weten dat Scaldis steeds boven zich uitstijgt als zij tegen Boeckenberg spelen.

De wedstrijd is voor het eerst, in uitgesteld relay, te volgen op Sport 10 (Belgacom).

In Kwik Indoor gebeuren tegenwoordig de opnames van achter de wedstrijdtafel zodat het publiek in beeld komt. In de buurt van de camera zullen de 2 commentatoren plaats nemen tafel.

Deze wedstrijd zal later integraal op Sport 10 (Belgacom) te zien zijn.