Luc Tossens wordt vanaf het seizoen 2015/2016 de nieuwe trainer/coach bij Boeckenberg Korfbal Club.

Hij volgt daarbij Detlef Elewaut op als T1. Detlef Elewaut had gedurende 2 seizoenen de sportieve leiding bij Boeckenberg, bijgestaan door Gert Degenaers. Beiden zullen op het einde van het seizoen de club verlaten.

Luc Tossens was al eerder T1 bij Boeckenberg en dit van 2006 tot 2011. Hij behaalde met Boeckenberg 4 zaaltitels, 1 veldtitel en won 4 keren de Beker van België.

Luc werd in 2011 verkozen tot Coach van het jaar nadat hij de treble had behaald met Boeckenberg. Hij werd eerder ook reeds 4 keer tot Coach van het jaar uitgeroepen.

De volledige trainersstaf zal bekend worden gemaakt van zodra de laatste onderhandelingen hierover zijn afgerond.