Ondanks de vroege verplaatsing naar Gent stonden de spelers klaar om er hard tegenaan te gaan. Inzet en concentratie in de opwarming zoals het hoort, wat in de afgelopen matchen wel eens een probleem bleek te zijn.

Starters: Jules-Radek-Renée-Julia

Wissels: Elise-Hannah

Vooruitgang is een mooie omschrijving voor de wedstrijd, in ons spel hebben we een grote stap vooruit gezet ten aanzien van de laatste wedstrijden. We vullen de rebound goed in, creëeren mooie kansen uit ons dynamische spel en zijn sterk in de duels.

Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering, we zijn ten slotte verloren (al dan niet door zeer sterke heren van Ganda). In verdediging moeten we alerter zijn en sneller reageren op overnamesituatus en korte kansen rond de korf. Er zat ook veel afval in het uitwerken waar Ganda vaak uit kon scoren, het spelletje lezen en daarop reageren is essentieel om dit beter te doen.

Op naar volgende week waar we we AKC B thuis mogen ontvangen.

De trainer(s)