Voor de thuiswedstrijden hebben we twee verschillende thuisschema's, omdat de wedstrijden van TOP en Hoofdklasse in de laatste twee blokken op een bepaalde dag en uur moeten gespeeld worden.  Helaas is bij het opstellen van het zaalprogramma enkel gebruik gemaakt van het schema voor die laatste 2 blokken.  Gevolg is dat in de kalender, die gevoed wordt via een link met de KBKB, de wedstrijden van de eerste 5 blokken fout zijn.

Van CWZ kregen we een e-mail dat deze fouten, die reeds enkele weken geleden werden gemeld, later zullen rechtgezet worden.  Zeer verwarrend, helaas kunnen we daar momenteel niks aan veranderen.

Ten einde onze leden en andere clubs correct in te lichten over onze thuiswedstrijden vind je het juiste programma onder deze link.  Gebruik enkel de tab thuiswedstrijden.  De uitwedstrijden zijn nog onvolledig.

Dirk Poschet