Deze match van onze U15B was een mooi voorbeeld voor de A ploeg die zondag (op AKC) speelt. Deze groep heeft week na week vooruitgang geboekt in hun spel en dat loont!

Starters: Radek, Jules, Elise, Renee

Wissels: Julia, Hannah, Yara

De spelers hebben goed begrepen wat hun te doen stond na het verlies van vorige week. Goed spel zou beloond moeten worden met winst, dat hebben we vandaag getoond. Maar dit kan enkel omdat we weer verbetering moesten brengen tegenover de laatste match. We gaan aanvallend verder op het elan van die match maar letten beter op een aantal andere dingen als shotklaar zijn, werken voor elkaar en het goed zoeken naar de 2de kans. Enkel jammer dat onze afwerking niet zo hoog lag, een hogere score had verdiend geweest. In verdediging maakten we in het begin van de wedstrijd te veel stapfouten, dit terwijl AKC nooit aanlegt om te schieten. Maar we pasten ons goed aan en tegen einde maakten we deze fouten niet meer. We zagen wel nog enkele fouten in het uitwerken, die moeten eruit omdat we hierdoor aanvallen verliezen en onze tegenstanders extra aanvallen geven. Daarentegen verdedigen we allemaal met overzicht, wat niet gemakkelijk is maar waar we toch veel voordeel uit hebben gehaald met een aantal balrecuperaties.

Proficiat en op naar volgende week waar we KCOV terug thuis mogen ontvangen.

De trainers