We groeien week na week, we hebben de zaalcompetitie gestart met gemiddeld 4 doelpunten, daarna enkele wedstrijden met 7 doelpunten en de laatste wedstrijden gemiddeld 9 doelpunten, tegen Voorwaarts zelfs 10 en ja de eerste tractatie is een feit.

Er zit dus duidelijk progressie in ons korfbalspel. Nu nog enkele weken volhouden hé.

Na 2 stevige trainingen afgelopen week werd er op Voorwaarts 10x gescoord. We starten echter met een zwakke 1ste helft met weeral 2 mooie doelpunten van Lou en ééntje van onze kapitein Camille. Na de rust een heel andere wedstrijd Maura 1x, Noor 1x, Per 2x en Eppo 3x - knap werk van onze jongste U13A panter Eppo - waren de schutters.

Probeer de volgende weken allemaal te komen trainen, zodat we prima voorbereid naar de lonkende finales kunnen gaan.

Rik