Boeckenberg Korfbal Club is een van de toonaangevende Korfbal Clubs in België, doch kan ook op internationaal vlak mee met de top.

Uniek aan de korfbalsport is dat de topspelers niet betaald worden om hun sport te beoefenen.

Om aan de top te blijven meedraaien is er desalniettemin veel geld nodig. Gelden die nuttig worden besteed aan:

• de opleiding van onze jeugdspelers
  • de Europese campagnes van onze fanionploeg
  • het gebruik en instandhouden van onze topsport accommodatie
  • en veel meer

Daarom doen we beroep op de vele bestaande sponsors maar hopen ook om ieder jaar nieuwe sponsors warm te maken om onze aantrekkelijke sport en club mede te ondersteunen. Wij hebben immers als Belgische topclub erg veel te bieden.

Wellicht hebt u nog niet de gelegenheid gehad om onze Topsport accommodatie te bezoeken. Wij kunnen u dit zeer aanbevelen. U kunt alvast een kijkje nemen op de foto's op deze website.

Wij zijn graag bereid om ook onze sponsorpakketten aan u voor te stellen. Wij doen dit graag in een persoonlijk gesprek. In afwachting, kunt u ons mailen. Wij zijn bereikbaar op het email adres sponsoring@boeckenberg-korfbal.be.

U kunt alvast onze sponsorbrochure hier downloaden.