De kogel is door de kerk : vanaf dit seizoen komt er geen wekelijks clubblad meer zoals onze vereniging al jaren kent. Boeckenberg evolueert verder mee met de moderne media voor de verspreiding van de informatie over de vereniging.

De clubwebsite neemt al langer een belangrijke plaats in als communicator. Dit gaan we nog uitbreiden.

In de eerste plaats zal de Kalender een centrale rol gaan spelen. Alle info over wedstrijden of clubevenementen zal daar terug te vinden zijn.
Wedstrijdverslagen zijn op de website terug te vinden onder "Clubnieuws". Het eerste wedstrijdverslag (u19) is inmiddels gepubliceerd. Verslaggevers kunnen zich aanmelden op onderstaand email adres. Aan hen zullen de nodige bevoegdheden (Twizzit) worden toegekend. Weliswaar zal onze web-deontologie moeten worden gerespecteerd.

De verslagen van de fanionwedstrijden en andere belangrijke wedstrijden zullen op de homepage verschijnen.

Uiteraard zullen de evenementen ook nog aangekondigd worden via afzonderlijke nieuwsbrieven. Voor andere clubmededelingen zullen er afzonderlijke nieuwsbrieven verstuurd worden. Deze nieuwsbrieven zullen onder een afzonderlijke rubriek bewaard worden, zodat jullie ze via de website blijvend kunnen raadplegen. De tekst(en) voor deze nieuwsbrieven stuur je zo snel mogelijk toe aan het e-mailadres : webredactie@boeckenberg-korfbal.be.