Beste Leden, beste supporters,

Corona heeft onze samenleving nog steeds goed in zijn greep. Samen zullen we er door moeten. 1 van de maatregelen om erger te voorkomen is het dragen van mondmaskers op plaatsen waar de afstand niet bewaard kan worden.

Sommigen onder jullie zullen het al opgemerkt hebben vorig weekend, maar voortaan kan u onze sporters dus ook komen aanmoedigen naast de lijn met een gepersonaliseerd Boeckenberg mondmasker.

Bedankt ook aan onze sponsor "SPAR Deurne" die hiermee een steentje wil bijdragen in onze vereniging ! Voor onze leden die in deze winkel (Lanteernhofstraat 85 te Deurne) winkelen, zet uw Panter masker op in de winkel, de sponsor zal dit zeker fijn vinden !

Indien u er eentje wil aanschaffen, spreek dan gerust iemand van het bestuur aan. Voorlopig zijn er nog voldoende in voorraad.