Zondag staat Boeckenberg - Voorwaarts op het programma (15u45 - Van Der Beken/De Backer). In de heenwedstrijd liep Boeckenberg gemakkelijk uit tot zelf 7 doelpunten en dit tot 10 minuten voor het einde van de wedstrijd. Toch moest Boeckenberg ongebrijpelijk de duimen leggen.

Wij zijn benieuwd of ons team deze keer de punten in eigen huis zal kunnen houden. Dit zal nodig zijn om een plaats bij de eerste 4 te kunnen behouden. Volgende week staat AKC/Luma op het programma en na afloop zullen de kaarten grotendeels geschud zijn.

Blauw Wit staat opnieuw eerste in Hoofdklasse 2, en doet een goede zaak in het klassement na het verlies van Spartacus; ook Neerlandia verloor zijn wedstrijd. Zaterdag speelt Blauw Wit tegen ATBS, de killer van Spartacus vorig weekend. De wedstrijd gaat van start om 18u00. Supporters zijn meer dan welkom.