Beste Pantersupporters,

Het is zover!!! Vanaf vandaag kan je kaarten bestellen bij Franka en Sonja via het adres finales@boeckenberg-korfbal.be of telefonisch bij Franka (0490/58.65.31) of Sonja (0478/79.32.45).

Toegangsprijzen Topkorfballeague : zaterdag 18 maart 2023 - 20u

• vanaf 17 jaar - zitplaatsen 15,00 euro - staanplaatsen : 10,00 euro (de staanplaatsen zijn alleen te verkrijgen aan de inkom van De Sport Vlaanderenhal te Herentals en daar krijg je een armbandje dat je toegangsbewijs is, deze kunnen niet worden besteld via de club)
  • Onze jeugd (tot en met 16 jaar) kan gratis een staanplaats krijgen op vertoon van hun identiteitskaart.

Om organisatorische redenen zijn de kaarten pas besteld na het verkrijgen van een bevestigingsmailtje van Franka of Sonja.

Op woensdag 15 maart as kunnen de bestelde kaarten (tss 19u en 20u) opgehaald en betaald worden (graag cash aub - geen overschrijving).

Jeugdfinales zaterdag 18 maart 14u (U17) en zondag 19 maart 13u Runner Up Blauw Wit.

De tickets voor de jeugdfinales en voor de Runner Up finale zijn te verkrijgen aan de kassa van de Sport Vlaanderenhal te Herentals en kunnen niet worden besteld via onze club.

Supporters allen op post!!!!