Op donderdag 24 maart 2022 was er de algemene vergadering in het Boeckenberg Sportcenter. Onze voorzitster Sarah Cordon opende de vergadering en gaf een kort overzicht van de structuur van onze club en een overzicht van wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is op het sportieve vlak en welke evenementen er allemaal geweest zijn.

Vervolgens nam Truus Meermans het woord en presenteerde ze de jaarrekening van 2021. Het comite van toezicht verklaarde dat de controle hiervan gebeurd is en dat er geen opmerkingen waren. Vervolgens werd de begroting voor 2022 voorgesteld en werden de contributies voor het seizoen 2022-2023 vastgelegd. Er werd beslist om dezelfde bedragen te hanteren als vorig seizoen. De algemene vergadering keurde al deze punten unaniem goed.

Vervolgens werden de bestuursleden verkozen. Rick Voorneveld en Geert Meermans waren ontslagnemend. Sarah Cordon was ontslagnemend en herverkiesbaar en Linda Schippers heeft zich kandidaat gesteld om het bestuur te vervoegen. De algemene vergadering stemde unaniem voor de verkiezing van Sarah en Linda.