Beste Supporters,

Door alle Coronatoestanden, lockdowns en andere pandemie-ongemakken zal de organisatie er dit jaar anders uitzien dan we gewend zijn.

Hier alvast meer info voor de supporters en de inkomtickets!!  Wees er snel bij graag vòòr 3 maart!!!!

Tickets U13A : 5€ volwassenen en 2.50€  t.e.m.16j (U17)

Tickets U19 : 8€ volwassenen en 4€ t.e.m.16j  (U17)

Voor onze topgroepen Boeckenberg en Blauw Wit is het nog even wachten : nog geen zekerheid.

De tickets voor de jeugdfinales kunnen besteld worden op het volgende mailadres : finales@boeckenberg-korfbal.be met vermelding voor welke wedstrijd en volwassenen of -16 jaar.

Iedereen zal een persoonlijke QR-code meekrijgen er is dus geen kassa aanwezig bij de wedstrijden.  Deze QR-codes kunnen opgehaald en betaald (graag cash aub) worden op vrijdag 11 maart van 19u tot 20u30 in ons clubhuis.

Belangrijke info :

De organisatie van deze evenementen gebeurt volgens de dan geldende coronamaatregelen van de overheid. In Code Oranje betekent dat men een geldig Covid Safe Ticket (CST) tonen aan de inkom. Het dragen van een mondmasker op de tribune is verplicht voor alle toeschouwers vanaf 12 jaar.