Broodnodige punten behaald door de U13A voor ons doel: een plaats in de A-reeks, werd bekroond met een eerste "rondedansje" en daarna met "koffiekoeken" !

Matige eerste speelhelft, toch wat het ziektebeeld van de U13A, waar Neerlandia met grote meisjes kan uitlopen tot 5 - 3. met doelpunten van Per, op steun van Elise, nogmaals Per met omdraaier en Jun op pas van Lou.

Na een "peptalk" van de coachen tijdens de rust, een gans andere 2de helft.

Neerlandia kwam niet meer tot scoren dank zij het goede voorverdedigen in de paalzone gecoacht door Gert. Noor, prima invalsbeurt, verving Julia. Othmane recupereerde vele ballen en Camille verdedigde prima op het grote meisje.

Per, na mooie beweging op verre pas van Camille, maakt 5 - 4. Liv maakt gelijk met schot van afstand 5 - 5. De spanning stijgt nu, maar opportunist Lou maakt duidelijk dat Boeckenberg de betere ploeg is en maakt het broodnodige verschil met 2 knappe schoten, gevolgd door 2 sprongetjes in de lucht van coach Rik en het is 5 - 7. "Veelvraat Per" brengt zekerheid met een 4de doelpunt !! en het is 5 - 8.

Ongelooflijke remonte in de 2de helft is het bewijs dat we veel meer kunnen dan we laten zien, er zit veel talent in dit ploegje en dit beloofd voor de volgende wedstrijden. Blijven vechten en je 200% inzetten is de boodschap. Ook met een bijna volledige ploeg, een prima kapitein Cleo en 2 coachen spelen is "de" juiste manier om resultaten te behalen. De volgende wedstrijd van in het begin "vollen bak erin vliegen" want we moeten ons doelpuntensaldo nog wat opkrikken en dan komt onze doelstelling dichterbij!

Lou die de beste speler van Neerlandia lamlegde en 2x scoorde en Per die maar liefst 4x scoorde gingen verdiend met de "Diamonds" shirt naar huis. Knap gasten !! Jun nogmaals bedankt voor het meespelen, Thomas bedankt voor het bankzitten, ook die hebben we nodig, Sven bedankt voor de koffiekoeken en Gert bedankt dat je Deetos even ruilde voor Boeckenberg als verdedigende coach.

SUCCES volgende wedstrijd !

Coach Rik