De ganse week moeten knippen en plakken om een ploeg bijeen te krijgen. Uiteindelijk konden we beroep doen op Jun en Maura en op Yara en Thomas, waarvoor dank! Ook geen scheids aangesteld door de KBKB, dus ook hier op zoek gegaan en uiteindelijk heeft Gert, papa van Liv de wedstrijd prima geleid, bedankt. Sven ook bedankt voor het noteren van de doelpunten iedere wedstrijd en als ploegleider.

Op de wedstrijdbespreking werd duidelijk uitgelegd wat het doel en belang van deze wedstrijd was, nl. punten pakken tegen Sikopi met enkele sterke jongens. Bij het begin van de wedstrijd was het duidelijk dat de richtlijnen van de coach niet goed begrepen waren, want we stonden na 10 minuten al 3 doelpunten achter. Het verdedigen was niet goed. Jun maakte een schitterend doelpunt op pas van Cleo. Daarna gaven Lou, Cleo, Liv en Kasper ons hoop toen het 5 - 5 werd. Sikopi liep echter verder uit en enkel Noor kon nog milderen tot 8 - 6. De laatste minuut scoorde Thomas nog vanonder de korf, maar spijtig de scheids keurde dit niet toe. De meisjes scoorden 3x en de jongens ook 3x en dat was beter dan vorige wedstrijd. Iedereen heeft speelminuten gekregen, hopelijk kunnen we tegen de Gentse ploegen de broodnodige punten pakken met onze volledige ploeg.

Het verdedigen moet veel beter, aandacht en vooral dichter verdedigen en geen gemakkelijk schot toelaten.

Jun en Cleo speelden een verdienstelijke wedstrijd en voerden de opdrachten goed uit en mochten deze keer naar huis gaan met de "Diamonds" shirts. Proficiat !

Rik