Na 9 wedstrijden tussen 2 palen werden de finales gespeeld. Lou had tot dan alle wedstrijden gewonnen en moest het opnemen tegen Liv, die in de voorronde maar 1 wedstrijd had verloren . . . ja, tegen Lou met 10 – 3. Makkie dacht Lou, tot een spuitje de dag voor de finale in zijn arm, roet in het eten kwam strooien. “ Zal mijn arm niet stijf aanvoelen, ga ik nog wel goed kunnen doelen en scoren” met als resultaat een slapeloze nacht. De dag erna was het finale en . . . Liv won van Lou met 10 – 5, zij had ook een spuitje gekregen, maar misschien met “doping” ?

Elise/Julia en Noor speelden voor de derde en vierde plaats en deden het uitstekend. Ook Kasper en Eppo bonden de strijd aan voor de 5de en 6de plaats. Jun, Othmane, Camille en Liz wil ik bij volgende uitdaging beter zien strijden voor een ereplaats.

Hou jullie gezond U12A panters, probeer thuis nog wat spierversterkende oefeningen te doen, ga wat lopen en wandelen in onze omringende natuur, zodat we in prima conditie de verdere (?) veldcompetitie kunnen afwerken.

jullie trainer Rik en Lien.