Na twee weken rust maakten spelers en supporters zich klaar om de zaalcompetitie te hervatten.  Helaas, werd ons wereldje geschokt door het plotse en veel te vroege verlies van 2 dames.
Linda Cleybergh was gekend als jeugdscheidsrechter op vele, zoniet alle korfbalvelden, waar ze met veel enthousiasme wedstrijden van meestal U13 en U15 leidde.
De immer stralende Bea Zielens was een gewaardeerd medewerkster van de KBKB, die in het Bondsgebouw en bij vele evenementen bezoekers en genodigden glimlachend verwelkomde.
We bieden de families en vrienden van beide onze diepste betuiging van medeleven en veel sterkte aan bij dit onverwachte heengaan.

De wedstrijden van de A-ploegen werden het afgelopen weekend ter ere en nagedachtenis van de overledenen gestart met een minuut stilte.

Voor de toppers van Boeckenberg en Blauw Wit werd het een moeilijk weekend.
Boeckenberg ging zaterdag op bezoek bij Floriant waar enkel de B-ploeg na een hardnekkige strijd een puntje kon veroveren.
Blauw Wit botste op een scherp afwerkend Minerva en werd puntenloos huiswaarts gestuurd.
Verslagen van de wedstrijden van de A-ploegen, alsmede enkele foto's uit de wedstrijd tegen Floriant - met dank aan Marco Spelten van Actie Fotografie - vinden jullie onder lees meer.

Verslag Floriant A - Boeckenberg A dd. 7/01/2023
Foto 1, foto 2, foto 3, foto 4, foto 5