Linda Hermans maakt vanaf volgend seizoen niet langer deel uit van onze cel Jeugd. Zij werd daarom op gepaste wijze in de bloemetjes gezet tijdens de voorstelling van de jeugdploegen voor seizoen 2022-2023. Het bestuur van Boeckenberg heeft haar bedankt voor haar jarenlange inzet voor onze club Boeckenberg en voor onze jeugd in het bijzonder.

Als lid van de cel Jeugd heeft zij verschillende taken mee op zich genomen: van mee beleid bepalen tot trainersgesprekken en zelf training geven. Niets was haar te veel. Zo organiseerde en begeleidde ze elk jaar het jeugdweekend, waar al onze jeugdleden nog veel goede herinneringen aan hebben. Als een ploegje wat extra ondersteuning nodig had of geen trainer had, dan sprong zij graag in om hen verder te helpen. Samen met Sonja, haar vriendin, heeft ze jaren meegewerkt aan het tot stand brengen van ons uitstekend jeugdbeleid, waarvoor grote dank.

Ze heeft nu beslist om te stoppen, maar dat neemt niet weg dat we haar nog graag op Boeckenberg zien verschijnen, langs de lijn of in de foyer.

Linda, geniet nu maar van je welverdiende korfbalpensioen en bedankt voor al je harde werk!

Vanwege de Raad van Bestuur