Hoe spijtig het ook moge zijn, er worden weer een aantal COVID regels ingevoerd vanaf 1/11/2021. Hieronder een overzicht van de geldende maatregelen op het Boeckenberg Sportcenter (Foyer, sporthal en kleedkamers):

Wedstrijden:

Iedereen (supporters, officials, spelers en staff) ouder dan 12 jaar dient bij het betreden van het Boeckenberg Sportcenter een Covid Safe Pass of een recente negatieve test (48u geldig) of herstelcertificaat voor te leggen. Indien dit in orde is krijg je een stempel. Het voorleggen van je CST kan als je bestelt aan de toog in de Foyer of aan de inkom in de zaal. Indien dit niet in orde is zal u gevraagd worden het Sportcenter te verlaten.

Trainingen:

Spelers en trainers ouder dan 12j dienen het Boeckenberg Sportcenter te betreden met een mondmasker en mogen rechtstreeks naar de zaal en het mondmasker afzetten zodra ze beginnen te sporten.  Als ze in de Foyer nog iets willen drinken dienen ze een CST voor te leggen aan het barpersoneel.

Kleedkamers :

Een kleedkamer kan door een individu of team niet langer dan 15 minuten gebruikt worden. Max 1 team tegelijk in de kleedkamer, best zo snel mogelijk na de training of wedstrijd.

Wij hopen dat iedereen bovengenoemde regels volgt hoe vervelend ook. Keep it safe!