Hoeveel km kunnen wij als club bewegen in 1 maand tijd? Dat was de challenge.

Week 3 is voorbij en er is weeral heel wat gelopen, gefietst en gewandeld. Er zijn 4 nieuwe leden bijgekomen deze week wat het totale aantal op 27 zet. Ik zie vooral veel supporters die hun activiteiten registreren, super tof!! Het zou leuk zijn als onze spelers van topgroep Boeckenberg en Blauw wit ook wat activiteiten neerzetten, dus toppers : move move move!

Na 14 dagen stond de teller op 2000,18km en daar is deze week heel wat bijgekomen.

Er werden maar liefst 66 activiteiten geregistreerd door 17 verschillende sporters. Deze actievelingen zorgden samen voor 1071,58 km. Nog 1 week te gaan en ik denk dat die 10 000km wat hoog gegerepen was, maar ook die laatste dagen tussen het feesten, eten en drinken door zou het toch moeten lukken om boven de 1000km in 1 week te bewegen.

Dus moedig elke Boeckenberger aan om mee te doen met de STRAVA club "Boeckenberg daagt uit!" Misschien halen we met ons blauwe Panterlegioen op 31 december geen 10 000km maar misschien nog wel 5000km ??

De teller staat momenteel op 3071,76km

Sarah Cordon