Onze pantertjes hebben niet lang nodig om de mand te vinden: eerste aanval = eerste doelpunt, inloper van Johannes met steun van Maura. Even later kan Othmane de vakken laten wisselen als hij scoort uit rebound van eigen inloper op steun van Maura, 0-2. Floriant scoort tegen met een ver schot, los door de mand, maar Orin kan op inloper met steun van Celeste de twee verschil houden, 1-3. In het andere vak kan Othmane zijn tweede doelpunt scoren op inloper weer op steun van Maura. Floriant blijft afwerken aan een zeer hoog percentage en vanop de stip en met een korte kans van achter de korf wordt het 3-4. Net voor de rust kan Yorick op inloper met steun van Noor er terug twee verschil van maken, 3-5. Niet veel later vervangt Hannah Noor die wat ziekjes is.

Onze panters gaan na de rust goed verder en door een mooie combinatie tussen Maura en Johannes kan deze laatste er met een ver schot 3-6 van maken. Floriant kan met een korte kans milderen tot 4-6. Lauranne vervangt Hannah die in het andere vak Liv gaat aflossen. Yorick kan met een vrijworp op pas van Celeste er 4-7 van maken. Nadien legt hij de eindstand vast met een inloper (derde keer goede keer ;-) op mooie dieptepas van Orin, 4-8.

Schitterend begin van de competitie U12A panters, volhouden zo ! Bedankt Gert (papa Liv) om even ploegleider te zijn en Geert (papa Noor) voor het degelijke verslag, je mag dat blijven doen.

Nog enkele opmerkingen, eerst en vooral waren er enkele panters te laat, om 9u40 waren we nog maar met 5 U12 panters, gelukkig kon ik de scheids overtuigen om nog even te wachten met de licentiecontrole. Vanaf volgende wedstrijden IEDEREEN graag 45 min op voorhand aanwezig = klaar !! Om een degelijke wedstrijdbespreking en opwarming te doen.

een tevreden coach, Rik