A: Elfie, Charlotte, Mattijs, Senne, (Mira)
V: Mado, Aiko, Florian, Jani, (Mirko)

Na de laatste 3 wedstrijden - tegen sterke tegenstanders - verloren te hebben, hopen wij deze partij tegen Sikopi te winnen.  Tommy en Pascale lijken de laatste match nog iets te willen proberen, want de vaksamenstellingen zijn aangepast.  Mattijs en Aiko wisselen van vak.

Het verandert niet veel aan het beeld van de voorbije wedstrijden.  Ook vandaag zijn we bijna de hele match op achtervolgen aangewezen.
Het eerste doelpunt van Sikopi valt binnen van op een ongelooflijke afstand.  Florian’s heer was sinds de vorige match al gekend voor zijn goed schot en bewijst dat opnieuw.  Mattijs brengt onmiddellijk gelijk.  Dan loopt Sikopi plots uit tot 4-1 en hebben wij geen antwoord klaar.  Tommy beslist een time-out te nemen en dat lijkt vruchten af te werpen.  We komen snel terug tot 4-3 met doelpunten van Jani en Senne na een paar mooie aanvallen, waar over 4 spelers werd rond gespeeld en verschillende mensen gingen steunen.  De eerste helft gaan we rusten bij 5-3.

De tweede helft is spannender.  Als we tot 6-6 komen, kan immers alles weer.  We krijgen de indruk dat we er over gaan en komen 6-8 voor.  Maar de jongens en meisjes van Sikopi laten hun kopje niet hangen.  Ook zij benen bij tot 8-8.  De match is bijna gedaan, maar beide ploegen willen sportief het volledige laken naar zich toe trekken.  De doelpuntjes volgen elkaar nu snel op en wij komen telkens voor.  Van 8-9 (knappe inloper van Mattijs), wordt het 9-9.  Florian lijkt met een inloper de overwinning binnen te halen (9-10), maar Sikopi knalt met een ver doelpunt de eindstand op het bord.  In de laatste minuut maken wij nog een 11de doelpunt - volgens ons onterecht afgekeurd - maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat deze uitslag fair is.  Onze afwerking, de korte kansjes lieten ook vandaag te wensen over.

We speelden kruisfinales van Herentals, de halve finale van de Beker en op het veld hadden wij een heel mooi voorseizoen. De tweede helft van het veldseizoen raakten wij jammer genoeg niet in ons ritme en uit ons dipje.  Voor een ploeg met 70% eerstejaars toch een heel mooie prestatie.  En bovenal hadden we een super tof ploegje dat weer een jaar geëvolueerd  is, ouder geworden is  en mekaar volgend jaar zeker gaat missen.  Een gemeende dikke pluim voor trainers Tommy en Pascale voor de opbouwende en constructieve begeleiding het hele jaar door.

Doelpuntenmakers : Florian (2), Mattijs (4), Mirko (1), Senne (1), Jani (1), Aiko (1)

Marleen (Mama van Elfie)

PS1: Marleen, bedankt voor de leuke wedstrijdverslagen !  Super !
PS2: We sluiten ons seizoen af op het Aardbeientornooi van Rijko ! Iedereen op post !

Fiere trainers,
Tommy & Pascale