Gedurende 2 trainingen, 3u doelen !! en gemiddeld 100 keer !! scoren !! in prima weersomstandigheden hebben de U12A panters gestreden voor het kampioenschap "Afgooien".

Maura en Per die tijdens het kampioenschap "tussen 2 palen" er niet bij waren, namen ditmaal wel deel, zodat iedereen aanwezig was. Knap, zo heb ik het graag als trainer.

Maura at iedereen op en duldde geen tegenstand, behalve in haar 1ste wedstrijd tegen Lou was ze nog niet genoeg opgewarmd en die verloor ze met 6 - 10. Knap gedaan Maura en verdiend op de eerste plaats geëindigd.

Lou eindigde 4de, speelde een prima kampioenschap maar moest 2x de duimen leggen tegen ditmaal wel gemotiveerde panter meisjes Camille en Noor, telkens nipt 9 - 10.

Liv wou graag een 2de titel veroveren, na "tussen 2 palen", maar weeral Noor, 9 - 10, stak stokken tussen de wielen en ook Jun en Maura wisten te winnen van Liv, ze eindigde op een mooie derde plaats, haar spuitje met “doping” was uitgewerkt denk ik. Toch knap weeral Liv.

Er werden spannende wedstrijden gespeeld, koelbloedige Julia verloor heel nipt tegen Maura (1ste) en Kasper (2de) met 9 - 10 en behaalde een mooie 8ste plaats. Je hebt veel talent om een "TOP" korfbalster te worden, doe zo voort Julia.

De revelatie van dit tornooi was ongetwijfeld Kasper, die op een mooie 2de plaats eindigde achter een ongenaakbare Maura. TOP prestatie Kasper !

Per, die soms moeilijk zijn verlies kan verwerken, werd toch knap 5de en heeft in het begin van het seizoen al een titel kunnen bemachtigen van kampioen “tussen 2 palen”. Maar je moet beseffen dat je niet alles kan winnen hé Per, dat is competitie!

Elise die van Liv met 10 - 9 won, blijft ook steeds verbazen als benjamin van de ploeg en eindigde op een 6de plaats.

Jun maakt dit seizoen enorme vorderingen en komt zich mengen als een geduchte tegenstander, hij eindigde op een 7de plaats.

Camille, 9de (staat 10de = verkeerd in de lijst, gelijke punten met Noor, maar onderling won Camille met 6 - 3 van Noor), won van Lou en Noor 10de won van Lou en Liv en ik blijf het zeggen, indien ze iedere wedstrijd met dezelfde ingesteldheid en strijdlust zouden spelen, dan worden ze geduchte tegenstrevers deze 2 meiden.

Othmane, 11de, dacht dat hij met zijn charme en moppen de tegenstanders uit hun lood zouden slaan, maar . . . had de verkeerde tactiek gekozen. Volgende keer meer "focussen" hé. Otje.

Eppo, 12de en Liz 13de daar verwacht ik meer van, nooit opgeven, steeds je best blijven doen en met meer aandacht de trainingen volgen, dan komt alles wel goed. (een leuze die ik de laatste maanden al meer heb gehoord en gelezen),

Ondertussen zijn we aan de derde competitie begonnen met duo's; Wie gaat dit winnen? Veel plezeir nog.

Julie trainer,

Rik