Doel bereikt !! Beveren here we come !!

Maura even er niet bij, maar schitterend vervangen door Jitte (waarvoor dank!) en de schutters Orin (4x), weeral een bangelijke wedstrijd en Lou (2x) hebben het sterke ASKC overwonnen, dank zij de steun van Camille, Yorick en de ganse ploeg. Ook Liv en Johannes scoorden ieder 1x op doorloper. Noor, iedere week beter spelend, Celeste bangelijk verdedigend en Tiago en Othmane vervolledigen het steeds sterker wordende U12A team. Dat belooft voor het verdere seizoen. Orin ging voor de 3de keer dit seizoen met de “Diamonds Shirt” naar huis. Knap !

Nu even wat stoom afblazen om na de krokusvakantie terug 200% ons in te zetten naar de resterende 2 zaalwedstrijden en de ½ finale zaalwedstrijd, en . . . laat ons dromen.

Tevreden coachen,

Rik, Lien en Gert