In het begin van de wedstrijd zijn onze mini-panters nog niet helemaal wakker. De eerste aanval van Putse levert meteen een doelpunt op inloper op en niet veel later krijgen we weer een inloper tegen waardoor de vakken al snel wisselen, 2-0. Er komt meer evenwicht in de wedstrijd en met een schot van Yorick op pas van Orin wordt het 2-1. Na een time-out zijn we echt goed vertrokken en Yorick kan met een omdraaier terug gelijk maken, 2-2. In het andere vak gaat het ook vlot en na een inloper van Johannes op steun van Liv komen we voor, 2-3. Veel pech als een aantal goede kansen er net niet ingaan waardoor Putse terug gelijk kan maken op schot na een lange aanval, 3-3. Net voor rust komen ze zelfs terug op voorsprong na een strafworp, 4-3. Ook in de tweede helft hebben we even tijd nodig om op gang te geraken, maar Putse kan hier niet van profiteren en vanop de stip (na fout op Orin) maakt Yorick 4-4. We komen terug voor na een mooie eenhandige inloper van Johannes op steun van Liv. Even later terug gelijk na een omdraaier en na een korte kans van Putse wordt het 6-5. Het kan alle kanten op, maar Yorick blijft cool op een vrijworp en snijdt mooi naar binnen met pas van Celeste, 6-6. Uiteindelijk brengt Johannes met een inloper op steun van Maura ons terug op voorsprong, 6-7. De aanval daarna staat het terug gelijk na inloper, 7-7. Het laatste doelpunt is voor ons, met een schot na mooie diagonaal pas van Orin kan Yorick met zijn vijfde doelpunt de eindstand vastleggen, 7-8. Zelfs een paar slordige passen in de eindfase kunnen daar niets meer aan veranderen. Een trage start in de eerste en in mindere mate in de tweede helft waardoor we vaak moesten achtervolgen. Een wedstrijd die alle kanten op kon gaan met twee ploegen die aan elkaar gewaagd waren. Maar indien we op het laatste van de wedstrijd voor staan dan moeten we toch rustiger en slimmer spelen, de tijd is dan in ons voordeel. Niet overhaast willen spelen!

Yorick speelde aanvallend een heel sterke wedstrijd waardoor we de overwinning naar ons toe konden trekken. Hij mocht dus de "Diamonds Shirt oververdiend mee naar huis nemen. Wanneer is het nog eens de beurt aan de meisjes ? Wanneer zijn zij nog eens aan het kanon ? Volgende week ?

Bedankt Geert, de verslaggever en Sven, de fotograaf.

Rik, Lien en Gert de coachen.