Wij ontvingen onderstaande mail vanwege de voorzitter van de KBKB, Danielle Ruts.

"Als voorzitter van de KBKB wil ik jullie ontzettend bedanken voor de prestatie die gisteren werd neergezet.

Als team, als coach, als club waren jullie outstanding !

“Mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb” kreeg ik achteraf van menig toeschouwer te horen.

Felicitaties als voorzitter van het Belgisch Korfbal kreeg ik ook van de bestuurders van IKF en het KNKV, maar die wil ik graag doorgeven aan de mensen die er hard voor gewerkt hebben, Boeckenberg dus !!

Samengevat zagen we 2 teams die Korfbal van de bovenste plank speelden, een scheidsrechtersduo dat een prachtprestatie neerzette en dit allemaal gehuld in een sfeer van respect.

Dit was Korfbal ten volle !!

Jullie hebben dan misschien niet gewonnen, maar iedereen was akkoord dat gisteren Korfbal de grote winnaar was !!

Proficiat en bedankt !!!

Een zeer trotse KBKB-voorzitter, Danielle Ruts"