Na de deugddoende overwinning tegen AKC/Luma en vooral ook door de getoonde gretigheid op het veld gedurende de ganse wedstrijd, hebben onze spelers getoond om een plaats op te willen eisen in de kruisfinales.  Een reactie van Jesse, Nick en Luc T vind je onder "lees meer ..."

De komende weken staan enkele sleutelwedstrijden op het programma, de 2 eerstvolgende op verplaatsing.

Zaterdag is het de beurt aan Floriant (J. Nelen - 19u30), de week daarop aan Scaldis. De 2 laatste wedstrijden worden thuis gespeeld tegen Riviera/Deurne en AKC/Luma.

Ook onze supporters zien het zitten. Zo wordt er zaterdag een bus ingelegd om de verplaatsing naar Merelbeke te maken. Onze thuiswedstrijd tegen Floriant werd een echte thriller. Boeckenberg kon in de slotseconden de overwinning veilig stellen door een magistraal doelpunt van Matti.

Ook Blauw Wit heeft een belangrijke wedstrijd voor de boeg tegen Joki (Wiekevorts-De Wimpel 14u00 - Kurt Broothaers). Zondag wordt er op verplaatsing gespeeld tegen onze belangrijkste en ook enige concurrent in het klassement. Bij winst kan de kloof 6 punten worden met nog 3 wedstrijden te gaan. Het onderlinge resultaat (vorige wedstrijd 23-10), het doelpuntensaldo, het aantal gewonnen wedstrijden, ... zijn allen in het voordeel van Blauw Wit. Zondag kan de promotie naar Hoofdklasse 2 dus een feit zijn.

Maar eerst moet de ploeg aan de bak. Spanning verzekerd dus.

Ook de B-ploeg staat ongeslagen aan de leiding. Ook daar is bij winst de kampioenen titel binnen. Dit smaakt naar meer.