Beste BoeckenbergPanters,

Onze Boeckenbergtickets tribuneplaatsen zijn UITVERKOCHT!!!

Staanplaatsen kunnen nog verkregen worden aan de inkom van de Sporthal Sport-Vlaanderen te Herentals.

Tot zaterdag in 'Blauw!!

Beste BoeckenbergPanters,foto van Actiefotografie.

Zaterdag 25 maart om 16u spelen onze U19'ers te Herentals!! Inzet de Nationale Zaaltitel van België!!

Graag een oproep aan alle Boeckenbergclubharten groot en klein om in het blauw met Trommels, Vlaggen, Flikkerlichtjes, ..... onze youngsters te komen aanmoedigen!!!

Dagtickets (tribunezitplaatsen - 15€)) dienen SNEL besteld te worden bij Franka en Sonja via het e-mailadres  Sonjadb@telenet.be of telefonisch bij Sonja - 03/321.71.78.

Jeugd t/m U16 heeft gratis toegang voor een staanplaats.  Aan de inkom van het Sport Vlaanderen-center te Herentals krijg je een armbandje op vertoon van je identiteitskaart.

Om organisatorische redenen zijn de kaarten pas geldig na het verkrijgen van een bevestigingsmailtje van Franka of Sonja.

Op vrijdag 24 maart tussen 19u00 tot 20u00 kunnen de bestelde kaarten worden afgehaald en betaald in ons clubhuis.   Graag cash betalen aub – geen overschrijving.

Alle supporters op post!!! Tot zaterdag!!!