Onze U13 speelden een fantastisch seizoen en werden zowel zaal- als veldkampioen! Een knappe dubbelprestatie waar we allen fier op zijn. Proficiat nogmaals aan alle spelers en de hele entourage!

Alle spelers van de U13 hebben dit seizoen veel bijgeleerd en lieten tijdens de veldfinale opnieuw zien dat ze veel in hun mars hebben. Op en naast het veld zie je een hecht team, wat het harde werk van de afgelopen jaren versterkt. Die combinatie maakt van dit team een echte kampioenenploeg.

Dikke proficiat aan de trainers en coaches die dit mee hebben gerealiseerd!

Gert en Geert, bedankt om de ploeg bij te staan en de spelers ultiem naar het kampioenschap te leiden.

Rik, bedankt voor je gedreven en kundige opleiding van deze groep spelers! Met veel ambitie en doorzettingsvermogen werkten jullie samen hard aan de groei van dit team. Niets hield je tegen om extra te trainen, in weer en wind stond je er en zelfs Corona kon de pret niet bederven. De wedstrijdbeelden van andere ploegen werden bekeken, geanalyseerd en besproken voor een optimale wedstrijdvoorbereiding. Ook in de tribune en aan de zijlijn van onze eerste ploeg of de nationale ploeg deden jullie korfbalinspiratie op. Een verschil in visie maakte de laatste weken moeilijk. We zijn blij dat je ook de veldfinale van dichtbij hebt kunnen meemaken.

Rik, bedankt en we hopen je nog veel op Boeckenberg te mogen ontmoeten, naast het veld of in de Foyer voor een boeiend gesprek.

Vanwege de Raad van Bestuur