Gisteren maakte CWZ het veldprogramma bekend voor komend seizoen.  Voor de seniorploegen is dit volledig, voor de jeugd heeft dit enkel betrekking op de voorronde (de wedstrijden voor de zaalcompetitie).  Bij de jeugd ontbreken nog 3 aanvangsuren.  Dit programma is momenteel niet gelinkt aan de agenda.

Belangrijk !
Als er problemen zijn met dit programma of er dienen wedstrijden te worden verschoven dient dit gemeld uiterlijk op 8/08/2020 aan Dirk Poschet (dirkposchet@gmail.com).  Het zal nu wel bekend zijn dat voor de nationale reeksen senioren en jeugd het aantal toegelaten verplaatsingen in de loop van de competitie sterk beperkt is.  Het is daarom noodzakelijk deze verschuivingen of problemen voor de gestelde datum te melden, zelfs als er geen afspraak is met de tegenstander over een nieuwe datum.

Het programma in excell kan je vinden onder deze link.