De 3e speeldag komt er inmiddels aan. Zaterdag is een drukke dag. De U12A & B ,U16A & B en U14 spelen allemaal achtereen hun eerste thuiswedstrijden. Het moment om onze jeugd eens bezig te zien zonder je naar alle uithoeken van het land (lees : Antwerpen ;-) ) te moeten verplaatsen. Beheerder van dienst is Sonja de Beukelaer.

Aansluitend spelen Blauw Wit A en B ook hun eerste thuiswedstrijd. Zij hebben al 2 zware uitwedstrijden achter de rug , hopelijk  kunnen zij thuis hun eerste punten pakken.

De topgroep speelt dan weer op verplaatsing en gaat naar sporthal de Nachtegaal om het tegen Voorwaarts op te nemen.

Zondag speelt Blauw Wit 2 en om het weekend af te sluiten kan je in Kontich nog naar onze U19 gaan zien die tegen Voorwaarts spelen.

Supporters op post en veel succes aan alle ploegen !!