Afgelopen donderdag vond de jaarlijkse algemene vergadering plaats. Na de opening van de vergadering nam Winny Janssens afscheid als jeugdbestuurslid. Zij heeft zich vele jaren ingezet voor de jeugd van Boeckenberg en tal van initiatieven opgestart die nu nog steeds lopen. Het is tijd voor wat anders en dat heeft ze verdiend. Na het officiële gedeelte werd er ook afscheid genomen van Frank De Schryver als voorzitter . Hij heeft ,samen met het bestuur, Boeckenberg uitgebouwd tot een topclub met top accomodatie. In zijn afscheidsspeech vatte hij de clubgeschiedenis van de laatste 30 jaar samen en hij bedankte ook zijn voorgangers Robert De Beuckelaer en Dirk Poschet. Onze vereniging heeft ook een nieuw verkozen bestuur dat de ambitie heeft om Boeckenberg aan de top van het korfbal te houden met als nieuwe voorzitter Sarah Cordon.