De U13A panters vinden een nieuwe korfbalbalvorm uit, nl. het "ovaalkorfbal" en daar heb je geen grote zaal voor nodig.

Dezelfde scheids als op Ganda en aldus kennen we zijn manier van arbitrage. De wedstrijd komt moeilijk op gang, na 12 minuten is het Eppo die met strafworp de 1 - 1 maakt. Maura met schot 2 - 1 op pas van Liv. Daarna ziet Maura onze Othmane vrij staan en die maakt er 3 - 1 van. Net voor de rust maakt Per een doorloper op pas van Cleo en we gaan rusten met een veilige 4 - 1.

Kasper met 1 handse doorloper en het is 5 - 1. Daarna 10 dolle minuten "Lou time". Eerst onderschept hij zelf de bal, geeft pas aan Maura en Lou maakt 6 - 1 met een verre technisch mooie zwevende doorloper. Daarna een "snoeperke" naast de korf 7 - 1 en met een ver schot maakt Lou de 8 - 3. Tijd om nog enkele vervangingen te doen en de eindstand 8 - 4 staat op het scorebord. Mooie wedstrijd tegen een toch wel sterk Ganda, maar verdedigend doen we het al heel de zaalcompetitie heel goed. Spijtig dat "snijden op het blok" en "bloklopen" nog steeds te veel getolereerd wordt, dit maakt korfbal niet mooi, hebben we ook gezien in de wedstrijd op zondag van onze "top" ploeg tegen Kwik. "NO contact" game is veel mooier.

succes nog de volgende wedstrijden, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal !!

Rik