21 punten halen in 10 spelvormen per duo en zoals het hoort bij korfbal, gemengde ploegen met rare zelfgekozen namen.

“De Bliksems” Lou en Camille wonnen 6 spelvormen en kroonden zich tot kampioen. Proficiat !

“De verschrikkelijke ikkes” Maura en Eppo eindigden mooi op de 2de plaats samen met “Why Nut” Per en Noor.

“De Kleintjes” Liv en Othmane, de “Niksers” Elise en Jun en “De Grote Panters” Kasper en Liz konden spijtig genoeg geen spelvormen winnen, maar niet getreurd de volgende uitdaging kwam er al aan:

“Reis rond de wereld”.

5 schoten van verschillende afstanden rond de korf, om ter eerste scoren ! 6 voorrondes en 6 finales voor de eerste 6 plaatsen en 6 finales voor de 7de tot 12de plaats, m.a.w. heeeeel veel doelen en scoren onder tijdsdruk. Max. = 60 x scoren = alle 12 wedstrijden winnen !

Spannende wedstrijden, soms secondewerk en stress bij velen.

Lou (40/60) kroonde zich tot “kampioen” in de laatste wedstrijd, PROFICIAT !, hij won nipt van Per (35/60) ook knap gedaan Per. Noor, of was het ditmaal Eufrasieke, speelde een sterke finaleronde en knokte zich op een derde plaats (25/60) net voor Maura 4de (35/60) die in de voorrondes heel veel wedstrijden won (4 van de 6), maar in de finales het een beetje liet afweten. Kasper werd 5de (15/60) en Camille 6de (15/60).

Daarna kwamen de finales voor de 7de tot 12de plaats.

Elise werd 7de (35/60) en was hier superieur, ze speelde iedereen naar huis, spijtig dat je in de voorrondes niet tot score kwam, maar wat een 2de ronde !!

Eppo 8ste (25/60) Liv 9de 15/60) (was niet aanwezig, nochtans haar specialiteit !) Othmane 10de (10/60), Jun 11de (10/60), Liz 12de (5/60).

Tijdens de training kwam de Sint nog even langs om aan ALLE U12a panters een geschenkje te bezorgen vanwege hun inzet op de trainingen in corona tijden. Fiere kampioen Lou in Berchem outfit met zijn cadeautje.

Trainer Rik