Geweldig gedaan U12A panters, 83 dozen verkocht ! !

Zaterdag eerst een leuke schottraining, daarna samen eten, ons "Jerusalema" dansje onder de deskundige leiding van Maura en dan "de" wedstrijd tussen 2 ongeslagen teams.

ASKC is een sterk team met snelle jongens en enkele goede meisjes. De panters morsten met de kansen in het begin van de wedstrijd zodat ASKC kan uitlopen tot 0-2. Per met een schotje en Eppo 1 hands maken gelijk. Terug ASKC met 2-3, maar Maura kan eindelijk scoren in de rebound. Eppo op pas van Per maakt er 4_3 van. ASKC geeft zich niet gewonnen en met een BKC beginbal (?) maken ze 4-4. Lou, Maura en nogmaals Eppo maken er 8-5 van. Laatste minuut scoort Liv nog de 9-5. Een moeilijke wedstrijd daar ASKC heel goed voorverdedigt en het ons moeilijk maakt met het uitwerken van de bal naar aanval.(nochthans al veel op getraind). Per was steeds op zoek naar een steun maar die kwam er niet. Het was Eppo die zich meestal vrij speelde en tevens 3x kon scoren. Knap gedaan makker. Na de wedstrijd, die opgenomen werd door Geert, waarvoor dank. een rondedansje, want we staan op de eerste plaats en spelen aldus in de "TOP" reeks in zaal (?) en veld. Proficiat ! Er kwam niet direct een winnaar voor de "Diamonds" shirt naar voor, maar na het bekijken van de wedstrijdbeelden verdient Eppo deze shirt, hij heeft hard gewerkt in zijn vak. Morgen breng ik de shirt mee en mag je ze 2 weken houden Eppo ! Proficiat !

Volgende en laatste veldwedstrijd op 24 oktober op Vobako. Maar eerst gaan we nog 4x degelijk trainen.

trainer coach: Rik en Gert, Lien moest werken.