Ganda begint het sterkst en kan verdiend voorkomen op inloper 0-1. Onze panters komen beter en beter in de wedstrijd en de verdediging houdt goed stand. In aanval worden er verschillende kansen gecreëerd en Johannes kan ons terug gelijk brengen vanop de stip (licht toegekend) 1-1. We nemen het heft helemaal in handen en Yorick kan ons op voorsprong brengen uit de rebound na schot van Tiago 2-1. Verdedigend loopt het prima en uiteindelijk kan Camille met een schot op pas van Yorick de vakken doen draaien, 3-1.

Na de rust gaat het een stuk moeizamer. In aanval kunnen we de bal niet meer zo vlot rondspelen. Ganda maakt hier gebruik van en kan twee keer scoren na een balonderschepping 3-3. Ook het andere aanvalsvak heeft het moeilijk en de paar kansen die we kunnen afdwingen gaan er net niet in waardoor, na opnieuw een balonderschepping bij het uitverdedigen, Ganda terug op voorsprong komt, 3-4. Eén minuut voor het einde wordt met een schot de eindstand vastgelegd, 3-5.

Nochtans had jullie coach jullie verwittigd tijdens de rust, indien we onze open kansen tijdens de eerste helft zouden afwerken dan . . . hadden we 5 - 1 voorgestaan tijdens de rust en dan hadden jullie wat rustiger en juister kunnen korfballen daarna. Nu was er veel te veel balverlies bij het uitwerken, de eerste "korte" steun kwam er niet en er werd niet naar de hoeken gelopen. Nochtans dit alles nog eens uitgelegd en voorgedaan tijdens de wedstrijdbespreking. Tevens kon onze aanval geen kansen meer creëren, er werd niet meer de juiste looplijnen gelopen, te weinig steun en het schot was niet met de "drive" van "ik wil en ik zal scoren" !!

Volgende wedstrijden terug herpakken, want we staan in een zware reeks waar iedereen van iedereen kan winnen en verliezen.

Camille, scoorde haar eerste doelpunt, PROFICIAT maar werd met hoofdpijn vervangen door Hannah. Ook Tiago met hoofdpijn werd vervangen door Othmane. Ook de "Diamonds" shirts werden ditmaal niet uitgereikt wegens geen uitzonderlijke prestatie.

Tof was de korte viering van mijn verjaardag met spandoek, tekeningen, kaartjes en 2 flessen wijn !! waarvoor dank aan alle panters !!

trainer/coach

Rik