U14A : Boeckenberg - Putse : 18 – 7 (8-1)

Vermits we ons geen puntenverlies konden veroorloven om alsnog bij de eerste vier te eindigen, moesten we deze wedstrijd absoluut winnen. Snel en accuraat starten was dan ook de boodschap.

En of we dat deden ... Na 4 aanvallen hadden we al evenveel gescoord.  Putse kon weinig kansen creëren en met de rust was het dan ook al 8-1.

Voor de match was er gevraagd om vooral van onze snelheid gebruik te maken tegen deze ontzettend grote ploeg en dat hebben we toch echt wel met succes gedaan. 10 van onze doelpunten werden dan ook gescoord door een inloper, meestal zonder bal.  Dit levert geen mooie korfbal op, maar was vandaag wel uiterst doeltreffend tegen deze tegenstander.  Missie geslaagd dus !

Onze volgende missie is de punten gaan pakken in de wedstrijd tegen ASKC. Als iedereen op hetzelfde niveau blijft spelen van de laatste weken en met dezelfde gretigheid, moet dit echt wel lukken.  Wij, de trainers, geloven alvast in jullie !

Doelpunten : Aiko 2, Mado 3, Mira 1, Elfie 1, Mattijs 3 ,Mirko 3, Jani 1, Senne 2, Florian 2

Tevreden trainers,
Tommy en Pascale