Afgelopen vrijdag organiseerde Youssef het 2de 3on3 tornooi op het Boeckenberg Sportcenter. De ploegen speelden 1-vakskorfbal (3 tegen 3) waarbij onbeperkt mag gewisseld worden.

Een van de 7 deelnemende teams werden aangevuld met 2 gasten uit Nieuw Zeeland. Boeckenberger Laurent Hermans had hen leren kennen op een van zijn zakenreizen naar Hong Kong. Zij waren op bezoek in Europa en kwamen voor de gelegenheid uit Amsterdam naar het Boeckenberg Sportcenter afgereisd. Zij keren, na hun deelname aan het 3on3 tornooi, alvast als 2 Boeckenberg ambassadeurs huiswaarts.

Carl Chung, woont nu in Auckland, Nieuw Zeeland. Op rond- en familereis in Europa. Heeft in Hong Kong gewoond. Natasha Van Vuuren, van Christchurch Nieuw Zeeland, nu als au pair in Nederland.

Laurent heeft Carl en nog enkele HK korfballers ontmoet ongeveer twee jaar geleden. Daar heeft hij een korfbalwedstrijd en een training bijgewoond.

Carl en 'Tash kennen elkaar van het NZ korfbal team Carl was in Amsterdam, en is voor 1 dag speciaal naar Antwerpen gekomen om korfbal te zien...
Youssef heeft ervoor gezorgd dat ze beide mee konden spelen.