Na een bloedstollende wedstrijd wint Boeckenberg van Voorwaarts met 24-21. Boeckenberg leidde zo goed als de ganse wedstrijd.

Boeckenberg kon 3-0 uitlopen maar verzuimde toen een grotere kloof te slaan. Voorwaarts kwam terug in de wedstrijd. In de eerste helft hielden Boeckenberg en Voorwaarts gelijke tred tot 9-9. Nog voor de halftijd werd gefloten kon Boeckenberg 4 doelpunten uitlopen. Op de valreep werd dan nog een strafworp gemist door Boeckenberg.

Diegene die dacht dat daarmee de teneur was gezet was mis. Voorwaarts kwam terug. De 4 doelpunten voorsprong die Boeckenberg het laatste kwartier kon neerzetten konden niet meer worden overbrugd. De 5de zaaltitel voor Boeckenberg in 6 jaar tijd is binnen.

Voorwaarts was een waardige tegenstrever die Boeckenberg meer weerwerk bood dan hen lief was; ook het neutrale korfbalpubliek heeft van deze kampioenenstrijd genoten.

Wedstrijd onder voorbehoud of niet, deze zaaltitel gaan we niet meer afgeven. Afwachten wat Scaldis nog gaat ondernemen. Voorwaarts gaat alleszins in cassatie. Gezien het belang gaat Boeckenberg dit cassatieverzoek ondersteunen. Hopelijk moet het zover niet komen en gaat iedereen inzien dat het welletjes is geweest. De korfbalsport heeft al genoeg schade geleden.