Zondag speelt Boeckenberg thuis tegen Floriant. Floriant behaalde tot op heden slechts 1 overwinning (Riviera) doch is zeker niet te onderschatten.

Boeckenberg is weliswaar toscoorder in de NDN Korfbal League met 85 doelpunten (gemiddeld 28,3 per wedstrijd) doch heeft ook heel wat doelpunten tegen (72). Er is op dat vlak maar 1 ploeg die slechter doet (Voorwaarts) en dan nog door de monsterscore die onze Panters tegen hen haalde.

AKC/Luma staat eerste in de rangschikking. Zij spelen tegen Scaldis (zaterdagavond), onze tegenstrever van volgende week zondag.

Voor onze B-ploeg is het te hopen dat ze nu eindelijk hun eerste overwinning kunnen behalen. De wedstrijd van vorige week tegen Kwik doet beterschap verhopen. Hierin liepen ze bij aanvang nog 7 doelpunten uit doch konnen de punten toen ultiem niet binnenhalen.

Blauw Wit kan de leiding overnemen in het klassement in Overgangsklasse 3. Zij spelen tegen de competitieleider Joki. Deze wedstrijd wordt gespeeld op zondag in het Sportcenter om 12u00 (B-ploeg om 10u30).

De scheidsrechtersaanduidingen voor het komende weekend zijn op dit moment nog steeds niet bekend.