Zaterdag 3 juni waren de U14 panters van de partij op het internationaal tornooi van Boechout.
De U14 Reeks 1 bestond uit Avanti (NL), Meeuwen , Putse, Voorwaarts & Boeckenberg.
Het weer was onverhoopt schitterend en het team had er blijkbaar zin in...

Wedstrijd 1 - Avanti (NL) - BKC (2-5)
Iedereen stond scherp voor de eerste wedstrijd, de afwerking subliem en hop - de eerste punten waren binnen.

Wedstrijd 2 - Meeuwen - BKC (2-2)
Een moeilijke afwerking waarin BKC zeker de betere ploeg is met de meeste kansen - maar de afwerking laat het afweten ( 3 penalty's gemist, ...).
Om te winnen moet je scoren.

Wedstrijd 3 - Voorwaarts - BKC (2-6)
Het moeilijkste team werd magnifiek bekapt en de afwerking was er nu wel!
Mega prestatie tegen deze ploeg die in de Beker van Belgie mee in de halve finale stond !

Wedstrijd 4 - BKC - Putse (4-4)
Een wedstrijd waar 1 vak bleef hangen in de aanval zorgde ervoor dat we niet op kruissnelheid kwamen.
Een gelijkspel was daarom terecht!

Spannende eindstrijd & conclusie:
Het was nog zeer spannend: Zowel Boeckenberg als Voorwaarts hadden hetzelfde aantal punten. Volgende parameter was doelpuntensaldo. Na snel even berekenen kwam dit uit op een +2 punten in het voordeel van Boeckenberg, wat later ook officieel bevestigd werd!
Deze reeks had met Voorwaarts (kwartfinale BvB) en Putse (5de op de NJCD, 4de op het veld en 6de in de zaal) toch 2 serieuze tegenstanders!

Vandaag was de "wil" om te winnen er bij het ganse team!
Resultaat - een schitterende beker !!!

Proficiat team!!! Tot op de clubdag!

Tommy & Paul & Rik

PS: Boeckenberg steelde alle bekers - want ook onze U12 won al hun wedstrijden - Porficiat!