Zondag 28 mei worden de veldfinales gespeeld op het kunstgrasveld van Sikopi.

Voor de veldfinale is het aan de winnaars van kruisfinalewedstrijden, zijnde Kwik en Floriant. Bij de u19 zijn de beide finalisten reeds eerder bekend. Het wordt een uitzonderlijke finale :

13u00 : Boeckenberg A1 - Boeckenberg A2
15u30 : Kwik - Floriant

Beide ploegen eindigden eerste in hun reeks. Het zal wellicht de laatste keer zijn dat dergelijke onderlinge confrontaties worden toegelaten. Het feit dat onze beide ploegen zich voor deze historische finale konden plaatsen illustreert dat de beide spelersgroepen afgelopen seizoen grote progressie hebben gemaakt. Zondag 28 mei moet voor Boeckenberg een groot feest worden, zeker nu onze fanions voor het eerst sinds lang niet in de veldfinale zitten.

Wij nodigen alvast al onze supporters uit om op deze wedstrijd aanwezig te zijn en als één blok achter al onze spelers te staan. Feit is "Boeckenberg" wordt kampioen en dat moet gevierd worden.