Zondag 19 februari speelt Boeckenberg haar voorlaatste competitiewedstrijd in het Sportcenter de tegen Meeuwen.

Deze wedstrijd van ons vlaggenschip tegen Meeuwen is live te volgens zijn op het YouTube kanaal van onze vereniging: https://www.youtube.com/watch?v=u0MsK6BKDks. U kunt zich alvast op ons kanaal abonneren.

In Nederland is LiveStreaming van de Korfbal League al gemeengoed maar in België is dat nog niet het geval.

Om hieraan een impuls te geven hebben we TOP uit Sassenheim bereid gevonden een drietal workshops te geven waarin alle facetten van LiveStreaming worden uiteengezet. Te weten:

• 11:30 – 12:15 - De regie software: vMix & Titels
  • 12:30 – 13:15 - De hardware – PC – Schotklok en Scorebord - Audio - Beamer - Lampen
  • 13:30 – 14:30 - De aanpassingen in de hal –Bekabeling – Bekabeling (en nog eens bekabeling J)

Daarna zal de hal gereed worden gemaakt en zullen er 3 camera’s worden opgesteld om de wedstrijd van Boeckenberg 1 in beeld te brengen.

Ben je geïnteresseerd en wil je graag deelnemen aan één (of alle drie) de workshops dan zijn jullie van harte welkom. Geef wel even een sijntje vooraf aan Frank of Winny.