Boeckenberg neemt deel aan de actie van Gazet van Antwerpen "Het Grootste Clubhart". Wij hebben Davor Duronjic genomineerd als voorbeeld voor onze club. Davor heeft vele korfbalharten doen smelten tijdens zijn rijk gevulde korfballoopbaan.

Hij arriveerde bij Boeckenberg als Joegoslavisch oorlogsvluchteling samen met zijn ouders. Reeds op 9 jarige leeftijd koos hij voor de korfbalsport en in het bijzonder voor Boeckenberg. Samen met zijn vriendjes vanop school en later bij Boeckenberg werd hij 8 keer landskampioen in zaal, 5 keer veldkampioen, 5 keer bekerwinnaar en 7 keer vice-Europees kampioen.

Hoogte punt in zijn korfbalcarrière werd de WK korfbalfinale in de Lotto Arena, waar hij de eer had als kapitein van de Diamonds aan te treden voor koning Filip.

Bijzonder in zijn sportieve loopbaan is dat hij gekozen heeft voor de korfbalsport, de enige gemengde teamsport ter wreld, die bovendien nog steeds onbezoldigd is. Uniek dus. Vandaar dat wij Davor hebben voorgedragen als uithangbord voor onze club en sport.

Er kan gestemd worden vanaf 3 oktober. De campagne loopt nog tot dinsdag 25 oktober middernacht. Stem hier.