Beste vrienden, sympathisanten!

Na het grote succes van de voorbij twee geslaagde feestjes in onze Boeckenberg Foyer, presenteert het BKC Kaffee-team u nu met veel trots de eerste BKC Kaffee Afterwork Party. Alsof dat nog niet spectaculair genoeg is, komen ze met een wel zeer exclusieve locatie op de proppen. We verwachten jullie graag op donderdag 29 september van 19u00 tot 01u00 in KLUB GOUD!

Klub watte? Klub Goud is gelegen op de 21ste verdieping van de befaamde A-tower aan de De Keyserlei in Antwerpen. Van 1 mei tot begin oktober 2016 staat de Antwerp Tower (oftwel A-tower) in hartje Antwerpen voor de grootste pop-up van Vlaanderen. Deze toren met zijn 24 verdiepingen van telkens 800m² is het 3de hoogste gebouw van Antwerpen en biedt een adembenemend 360° zicht op de 'Koekenstad'.

En alsof dàt nog steeds niet genoeg is, hebben ze om 21u00 een special guest kunnen strikken. Discobarracuda (a.k.a. Discobar a moeder) komt tot 22u30 zijn zwoelste platen draaien! Daarvoor en daarna zullen onze huisdj's het beste van zichzelf geven met de beste '80, '90 en '00 songs. Niet te missen dus!!

Tickets: €8 VVK // €10 ADD
Reserveren kan via:

Vanavond tijdens de bekermatch van BKC tegen Floriant zullen Valerie, Glenn, Laura, Jolien en Matti ook aanwezig zijn op Boeckenberg aan hun BKC Kaffee stand met tickets.

Tot de 29ste!
Het BKC Kaffee team