Lisa (4) - Sara (1) - Jordan (2) - Lucas (1)
Jolien (4) - Tess V -  Brent (3) - Joppe (1)
Invallers: Thomas (1) - Tibo (1) - Tess M

Een kruisfinale in eigen zaal of een seizoenseinde in mineur: dat zou de inzet worden van deze Clash in de Kempen. Geen livestream en vaste verslaggever Dirk Poschet nog steeds (letterlijk) ondergedoken, dus trokken we naar het verre Herselt voor de eerste van twee inhaalwedstrijden tegen Putse.
Opvallend veel Pantersupporters deden hetzelfde, we overtroffen de thuissupporters in aantal.

Even paniek wel, wanneer na amper 4 seconden de 1-0 al op het bord staat. Maar Putse zou slechts 8 seconden van die voorsprong kunnen genieten, en ook tijdens de rest van de match nooit nog aan de leiding te komen.  Ondanks deze blitzstart krijgen we een zeer gesloten begin van de wedstrijd, getuige de bedroevende 1-3 halverwege de eerste helft. Het overwicht wordt dan uiteindelijk toch nog uitgedrukt in goals, zodat we rusten met een aanvaardbare 3-9.

De tweede helft blijven we dominant, maar verslapt vooral in verdediging de aandacht een beetje. Er gaat ook te veel inspanning verloren aan nodeloze discussies en protest, de wedstrijd-die-nooit-een-wedstrijd was kabbelt zo naar een 11-18 eindstand.
Afwerkend was het nog niet top, we blijven het moeilijk hebben om (de massa) kansen om te zetten in goals. Verdedigend zat het wel goed, en dat volstond vandaag ruimschoots voor de verdiende zege.

In het klassement komen we voorlopig op de vierde plaats met een punt meer dan rechtstreekse concurrent AKC. Nog twee thuiswedstrijden winnen (zaterdag Meeuwen en woensdag opnieuw Putse) en we kunnen er nog een extra mooie thuismatch aan vast plakken: een kruisfinale tegen Floriant op zaterdag 12 maart. Met zondagmiddag ook nog een beslissende match van Blauw Wit in de strijd om de promotie én 's avonds de viering van 90 jaar Boeckenberg op de planning, rest er slechts één advies aan alle supporters: agenda's vrijmaken en opladen die Foyer-kaarten!

MDL