Info tickets 14 & 15 maart 2020 - Halve Finales te Beveren voor Jeugd en Topgroep!!!

Vanaf vandaag kan je kaarten bestellen bij Franka Leicher en Sonja De Beukelaer via het email adres finales@boeckenberg-korfbal.be of telefonisch bij Franka (0490/58.65.31) of Sonja (03/321.71.78).

• Toegangsprijzen : halve finale Topgroep : zitplaatsen : 12€ (te verkrijgen via onze club)
  • halve finale : inkomtickets (staanplaatsen) te verkrijgen aan de kassa van de Sporthal te Beveren : betaling payconiq en BC is mogelijk
  • halve finales jeugd : 8€ (te verkijgen aan de kassa in de Sporthal te Beveren)

Om organisatorische redenen zijn de kaarten pas geldig na het verkrijgen van een bevestigingsmailtje van Franka of Sonja.  Op woensdag 11 en vrijdag 13 maart tussen 19u00 tot 20u00 kunnen de bestelde kaarten worden opgehaald en betaald (graag cash aub – geen overschrijving).

Net zoals in Herentals zijn de pàrkeerplaatsen beperkt. Er zullen supportersbussen worden ingelegd. Vertrek om 16u (mogelijkheid tot wedstrijden U16) en om 17u30. Inschrijven via kimmekefrensch@hotmail.com

Adres Topsporthal Beveren : Tuinwijkstraat - 9130 Beveren